Sunday, October 3, 2010

11. Puasa 6 - Pengaruh Rakan Sebaya

3 hari lepas bersamaan 1/10 genaplah 6 hari aku berpuasa pada bulan Syawal... Macam biasa, time puasa nie la sibuk jea org2 besar nak belanja...hangin jea aku,.......Tetapi x la seteruk aku PUASA MUTIH hari tu...Memang kaw2 diuji....pehhh time nie sungguh tragis la..(Ini suatu cerita yang lain)

Balik kepada tajuk asal, ceritanya bermula apabila member aku nie tiba-tiba jea ajak aku puasa..lebih kurang beginilah dialognya:

Member: Kau puasa ke?

Aku: Puasa??

Member: Esok aku puasa, jom kita puasa sekali

Aku: ..@.%?.==.....OK!

( E N D )

....Nie lah first time seumur hidup aku berpuasa 6..Suatu kejayaan yang cukup bermakna...Thanks kepada member aku nie....
Masa aku puasa tu xde la aku niatkan kerana dia(member), karang syirik pulak..
(p/s: Lepas Raya tahun depan aku xnak berhubung dengan dia lagi.....)

1 comment: