Friday, October 8, 2010

14. Bercakap Diri Sendiri

Banyak benda yang aku pelajari dalam 2 tahun nie, terutamanya sejak akhir-akhir nie....Semuannya terasa baru...Aku belajar mengenali siapa diriku, tingkah laku, cara berkomunikasi, berkawan, mengenal keperibadian mereka dan lain2.....
Memang aku x nafikan yang aku dulu memang anti-sosial, terasa kekok, serba x kena apabila bersama-sama mereka...dan aku juga x nafikan yang aku dulu tidak kenalpun siapa budak2 kelas aku walaupun dah 4 tahun bersama...Jangan kata aku sewel plak..tapi itulah hakikatnya....Sory ek,
.........dan aku juga x nafikan ada budak2 course lain mengenali ramai budak course aku berbanding aku..nie pun aku mintak maaf jugak....dan..Aku rasa aku masih tidak terlambat lagi untuk berubah, dan sekarang ini pun aku sudah memasuki fasa perubahan diri, dan aku minta maaf sesangat andai aku menguris hati-hati mereka yang berlegar disekeliling aku sepanjang fasa ini.. Memang susah nak menghiburkan hati-hati korang. .....Banyak benda aku nak pelajari, banyak benda aku nak tanya kat korang, tapi aku tahu limitnya, so aku banyak senyap, memerhati, mendengar dan membuat andaian sendiri. Aku harap korang faham [[FULL STOP]]

1 comment: